Summa sidvisningar

torsdag 23 maj 2013

Länge sen nu..

Varit väldigt dålig på att uppdatera här inne den sista tiden. Men de har varit lite upp och ner här hemma. Men de är på väg åt rätt håll nu och jag mår mycket bättre idag =). Saker och ting är på väg uppåt och jag kan nästan ta på den underbara lyckan som jag känner i min  kropp just nu =).

Praktiserar på världens underbaraste förskola. Trivs som fisken i vattnet, har aldrig tråkigt och alla barnen är helt fantastiska. Där skulle jag lätt vilja ha ett heltids jobb. De är tufft dock att få allt att flyta på med både hund och barn och hem. Men de går eftersom jag är super mamman ;).  Sommaren är här, eller ja på väg i alla fall. Så himla skönt med värme, mjukglass och skönt slippa alla dessa vinterkläder.  Var och handlade lite sommarkläder åt barnen i måndags. Även jag fick lite sommarkläder och ett par skor. Den här veckan har jag 2 möten med habiliteringen. Idag ska vi till förskolan och träffa habiliteringen och imorgon kommer habiliteringen hem till oss. Dom kommer med en special stol till Joleene som hon ska ha när hon ska äta. Den blir nog superbra för henne.

Här hemma håller vi på att möblera om för fullt. Ännu en gång flyttas jag ut i vardagsrummet så barnen får ett eget rum. Michelle börjar tröttna på att dela rum med lillasyster. De kommer bli kanon när allt är klart.
Imorgon ska de bokas stuga inför Adrians födelsedag som kommer firas på Skara Sommarland =). Mäktigt tycker Adrian.

vi hörs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar