Summa sidvisningar

onsdag 29 maj 2013

uppdatering lite fort

Suger verkligen när de gäller uppdatering här på bloggen.
I lördags blev det en heldag på IKEA. Handlade bara åt barnen nästan, lite små saker till hemmet men annars bara till barnen. Nu har dom riktiga rum och egna rum dessutom =). Blev så himla bra tycker jag. Själv får man trängas i vardagsrummet igen, men vad gör de när barnen får egna rum. Så hela lördagen gick åt att montera ihop möbler och städa. I söndags var de morsdag. Michelle gav mig frukost på sängen och Adrian gav mig ett kort där de stod " du är mitt liv du är min framtid. Grattis på morsdag". tårarna rann vill jag lova. Älskar mina älskade barn. Fick även blommor på morsdag ;).  Pappa, Helen och Sara hit och firade min födelsedag i söndags också, (fyllde i måndags). Fick en sån där smartbox av dom =).  50 olika hotell att välja på där de ingick en övernattning med fri tillgång till relaxavdelningen. precis vad jag behövde och jag var jätte nöjd med presenten. de var trevligt och de blev tidigt i säng den söndagen för man var så himla slut. I måndags fyllde jag  *harkel* 25 år ;)... (28 år). Den dagen var inte nå speciell alls. De var praktik, lämning och hämtning av barn, städning, matlagning osv osv.. så de var som vilken dag som helst. Fick teckningar av Michelle i present :). 
Igår åkte jag och Michelle och Joleene in till Eskilstuna en snabbis och handlade lite kläder och ett par nya skor åt mig :), sen blev de att åka hem och frosta av frysen. De var verkligen på tiden. Blev att åka och Storhandla senare på eftermiddagen så hela kvällen igår gick åt att packa upp varor och städa så klart. Dagarna bara rusar iväg här helt plötsligt känns de som. Hinner knappt sitta ner innan man måste resa sig upp och göra något. Igår bokade vi våran stuga på Skara Sommarland så nu är de klart också. Kommer bli den bästa födelsedagen ever för Adrian =). Spännande.. Första gången jag åker dit utan mina föräldrar. Längtar lite dit faktist. 
Idag har jag städat här hemma (som vanligt) och varit in en snabbis i Strängnäs. Nu ska de hämtas barn och sen blire hem och fixa middag. Kyckling, ris, sallad och beasås. nam nam..Tror de blir äppelpaj till efterätt också...

shit nä nu har jag bråttom. hörs och ses..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar