Summa sidvisningar

tisdag 9 april 2013

tankar...

Livet gör verkligen sina vändningar ibland. Ibland dåligt-bra och ibland bra-dåligt. I mitt fall har de vänt från fruktansvärt  till lite mindre dåligt. Inte riktigt bra men de är på god väg. Dagarna rullar på för mig med barnen, hemmet, skolan, hunden och allt som hör till. Vissa saker skulle man kunna ändra på men de får ta den tiden det tar. Jag är en stark person och klarar av de mesta  och jag är inte en sån som ger upp väldigt lätt, men de kommer till en viss gräns då man känner hur luften bara åker ur en och man känner att de inte finns nå mer luft. Jag har tagit mig från avskrapet från skorna upp till att jag står böjd med knäna, jag är på väg uppåt och star snart rakt med benen och rak i ryggen, är inte riktigt där men jag är på god väg. Jag har kämpat själv med stöd från nära och kära, det går åt rätt håll och mina beslut känns som om det är bra beslut. Min väg känns som om det är rätt väg.
Jag har inte bett folk runtomkring mig respektera mina beslut, de är något jag inte kan tvinga någon. Men döm mig inte för mina beslut. Är det ett misstag jag gör i livet så kommer jag att får lära mig av dom misstagen, men de här känns rätt och vi alla mår bra av dom besluten. Jag får väl ta blickar, viskningar och allt vad som står med, men jag ger inte upp och jag kämpar hårt för det jag tror på!!
That's it!


De har inte hänt så mycket dom här dagarna. Igår stor städade jag och donade här hemma, blev en lugn kväll med kidsen på kvällen. Idag har man fixat naglarna och dom blev så klart rooosa.. härligt med naglar igen :)..nu ska de börjas med middagen och sen ska jag fortsätta fixa och dona här hemma. Shit jag blir då aldrig nöjd med lägenheten.. om jag bara kunde ta och bestämma mig nån gång :)..
ha en trevlig kväll på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar