Summa sidvisningar

söndag 7 april 2013

Lat söndag

God morgon söndag. Igår hade vi en väldigt lat dag, eller jag hade en lat dag och barnen var ute hela dagen =).  På kvällen satt vi och tittade på tv och åt godis. Jag somnade direkt när barnen hade somnat, men jag somnade så klart på soffan ;). hur kan man vara så trött? kan ju bero på också att man vaknar rätt tidigt på mornarna. Igår var de en känslomässig dag, känslorna for upp och ner som en berg o dalbana verkligen.  Idag är känslorna svajiga också men dom lugnar nog ner sig snart.....får jag hoppas.  Vädret ser inte ut att ge oss sol idag, mer molnigt, ev. snö eller regn. Jag hoppas då på regn så all snö kan försvinna nån gång. Men med min vanliga otur så blire väl snö. Igår fick jag  2 helt underbara samtal och jag blir lika glad varje gång du ringer :). Nä jag tror de blir en göra ingenting dag idag också.. är så himla trött så jag vet inte vad.. ååå titta.. solen smyger sig fram mellan molnen :).
nä ha en bra söndag hörni..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar