Summa sidvisningar

måndag 25 mars 2013

usch för morgondagen..

Morgondagen skrämmer mig, morgondagen gör mig nervös, morgondagen gör mig lite rädd men samtidigt kanske man får svar och kan andas, andas lite grann. Morgondagen kommer antagligen få mig att inte somna inatt. Jag känner den här nervositeten i magen samtidigt som man nästan har väntat på den här dagen så man kan få ett slut och kanske få saker att bli bättre. Jag vill ingenting hellre än att allt ska gå tillbaka till de normala igen. Inge oro, ängslighet, nervositet, rädsla. Bara lycka, glädje och kärlek. Den här veckan kommer innehålla en hel del känslor som kommer vara både uppe och nere. Men på något sätt så vill jag ha morgondagen över mig så man kan gå vidare och tänka på något annat. Efter imorgon blir saker och ting kanske mycket lättare, man kanske kan andas bättre. Jag grubblar och jag tänker, jag hoppas och jag drömmer. Jag förväntar mig ingenting men jag drömmer och jag hoppas. Trodde aldrig att 2013 skulle bli så jävla tuff och så jävla känslosam. Efter imorgon vill ja bara ha ett bättre år och jag ska fan se till att de blir så också..

Nä inte grubbla mer.. bara drömma och hoppas nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar