Summa sidvisningar

tisdag 26 mars 2013

känslomässig dag

Den här dagen har varit... ja.. väldigt känslomässig. Men jag är lättad att dagen är på väg mot sitt slut. De har varit tufft och påfrestande men ett litet leende fick jag fram i alla fall. Nu kan de bara bli bättre, hoppas på de, kämpar för det. Kramade om och pussade mina älskade bebisar när jag kom hem, älskar dom så innerligt mycket så ja. De blev direkt städa o dona ända fram tills kvällningen. Nu är de plugga plugga som står på mitt schema, även fast jag när som helst skulle kunna somna, men de måste bli gjort. Ibland är de inte lätt att vara mamma, men aldrig kommer jag sluta kämpa och slita för mina barn. Veckan är fullt uppbokad verkligen. Imorgon ska jag och Joleene in till sjukhuset och prova inlägg till Joleenes ortopediska skor, sen hem och börja måla i vardagsrummet samt plugga så klart, och på torsdag blir de storhandla, storstäda plus att mamma, Hasse och lillebror kommer på kvällen. Sen är de påsk och full rulle och efter den så är de dags för möten och andra roliga saker. Ja som sagt, fullt upp ;).

nä nu har jag inte tid att sitta här... later..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar