Summa sidvisningar

måndag 25 mars 2013

Shopping och fint väder

Vilken dag.. den har ju varit toppen sen de att man vaknade. Vaknade dock av att Alva skäller på en annan hund som hon ser genom fönstret. klockan 6 började hon skälla och där tog min sovtid slut. Men inte klaga man för de, solen sken in genom fönstret så de var ju bara att kliva upp och göra lite nytta. Plocka lite, starta tvätt/diskmaskin och plocka fram kläderna till barnen. De blev alltså inte nån stressig morgon utan en väldigt harmonisk morgon. Adrian ville sova i min säng igår så då fick han göra det. Det är väldigt sällan han vill sova med mamma, men igår blev han liten och ville göra de och jag blev bara glad för det. Blev lite mamma och son mys innan vi slocknade båda två.
Idag som sagt så började jag dagen med att träna på gymmet. Sen gick jag till skönhets Salongen och fick en kopp kaffe plus att vi små pratade lite. Alltid lika trevligt =). Shopping stod på min lista sen. De blev två mattor, gardiner, färg, en tröja, ett linne, en tavla och en kudde. så ja lite shopping blev de. Så nu på eftermiddagen har jag en hel del att göra här hemma, men först tänker vi då äta och till middag idag så blire Mc Donalds för jag orkar fan inte laga mat :p. De ska städas, och de ska spacklas och slipas.. mm en hel del.. men de kommer bli sååååå fint.

Ja just de, jag har ju beställt en ny TV också, som kommer (förhoppningsvis) den här veckan. Och inte nog med de så skiner solen och de var lagom skönt ute idag.. fortsätt så och vi får snart vår

Nähä sätta fart nu då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar