Summa sidvisningar

söndag 24 mars 2013

Familjedag :)

Tänk så lycklig man kan bli när ens barn kommer hem efter ha varit borta hela helgen. Jag tog med mig barnen och gick ut och grillade korv. De var jätte mysigt och jätte skönt, även fast solen försvann. Vi gjorde upp våran egen eld och grillade korv på korvpinnar :). Jag fick 2 korvar, michelle 2,Adrian 2 och Joleene åt 6 korvar. hon åt inge korvbröd dock men ändå. Storätaren, jag ville ju ha mer men fick ju inge mer :(. hehe men vi hade jättemysigt. När vi kom hem så lade jag mig direkt i soffan och vilade en stund. Märkte att joleene också var trött så jag tog med henne in i sovrummet och sov en stund. Gud vad trött jag har varit dom senaste dagarna. Varför vet jag inte, men jag blir så trött och så slut. Nu är de middags dags och det blir spagetti och köttfärsås.

Imorgon är det måndag och en ny vecka. Den här veckan kommer bli intensiv och väldigt tuff. Men jag hoppas på bara positiva nyheter och resultat. Men de kommer som sagt bli tufft.
Ha en trevlig kväll på er..





















1 kommentar: