Summa sidvisningar

söndag 24 mars 2013

Solig söndag.

Det är söndag idag, och solen lyser  och värmer. Idag kommer mina älskade barn hem igen och jag saknar dom så innerligt mycket. När dom kommer hem så blir de ut och grilla korv i de fina söndagsvädret. Leka indianer som dom kallar de. Ni vet, fixa egen eld genom att vara ute och plocka pinnar och fixa fram björknäver och sen göra upp eld. Barnen tycker det är jätteroligt :). Vaknade 7 i morse och började städa lägenheten halv 8. Så nu kl. 8.50 så är lägenheten ren, joleene är duschad och påklädd och en annan sitter i soffan och bara njuter av solen som skiner in genom fönstret och lugnet som finns här hemma. hehehe snacka om mammaskada. Vem fan kliver upp 7 för att börja städa? mm hade jag fått bestämma så hade jag nog sovit ett tag till. I fredags åkte jag och Joleene till pappa och Helen och hälsade på. Vi hade jätte trevligt och åkte hem på lördagen. När vi kom hem så tog vi oss en promenad till affären via sjövägen. Solen var på väg ner och de var så himla fint ute. De var så lugnt och tyst och man verkligen njöt av kvällen. Dock blev de en tidig kväll för jag somnade 9 igår kväll och joleene somnade halv 9 i soffan. Hur mysigt som helst hade vi.
Jag har funderat,grubblat och tankarna har flugit runt en hel del. Det är dags för mig att ta några viktiga beslut i mitt liv. Det är dags för mig att prioritera de som betyder mest för mig. Och jag tror verkligen att de kommer bli jättebra, även om de kommer bli en kamp på vägen, men jag tänker inte ge mig. Jag ska visa världen hur stark jag egentligen är.
Jolenne hos morfar och Helen. Hon är så himla trött. 
Sushi som vanligt till lunch.. mm så gott 
Fina mariefred 
Fina Mariefred  
Joleene somnade i soffan 
Fina Mariefred/sjön 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar