Summa sidvisningar

fredag 22 mars 2013

har varit mycket nu

Det har varit lite tomt på bloggen den senaste tiden. Det har varit lite upp och ner och fullt upp med både barn, hem och pluggning. Men saker och ting börjar hamna på sin rätta plats och jag kan börja andas igen. Den här veckan har de inte hänt så värst mycket. Var in till E-tuna i onsdags och shoppade lite. Köpte ett par skor, en present och smycken. Käkade sushi till lunch. Guud vad det är gott med Sushi alltså, jag tror jag är beroende av de ;).

igår var jag in med Joleene till sjukhuset. Det var dags för EEG under sömn. Att vakna halv 4 på morgonen och sen hålla sig  vaken fram till halv 8 var verkligen inte lätt, men vi lyckades. Allting gick jättebra och de tar ett tag innan vi får nå svar på den. Direkt efter var de dags för habiliteringen. Joleene var jätte duktig, dom mätte, kände och klämde på hennes ben. Joleene kommer få inlägg i hennes skor så att hon ska kunna gå stabilare, samt så ska hon få en annan stol till matbordet. En stol som gör att hon kan sitta mer stadigt och få fotstöd. Jag tror de kommer bli kanon bra. Mina älskade barn är verkligen mitt allt, allt jag gör, gör jag för dom. så stolt över mina fina barn.

Det blev shopping, sushi till lunch och några ärenden i E-tuna innan vi åkte hem. Väl hemma igen så blev de städning, tvättning och hann göra klar min uppgift som skulle lämnas in, innan läggdax. Jag hann med bra mycket igår känner jag. Bra stolt över mig själv ju ;).

Längtar tills på måndag då jag får beställa min nya TV och får köpa mig nya möbler så de slipper se så tomt ut här hemma.

Idag ska Vi åka till pappa/morfar och hälsa på. Skönt att lämna Mariefred ett tag. Lägenheten är städad och ren, tvätten är klar. Nu ska jag plugga lite och sen vila en stund innan det är dags att hämta Joleene på dagis. Michelle och Adrian ska bort och kommer hem på söndag =). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar