Summa sidvisningar

söndag 31 mars 2013

Påskdagen

Snart var den här påsken också slut. Hade velat ha påsken på ett annat sätt, men nästa påsk får jag hoppas att det blir så. Mamma, lillebror och Hasse åkte hem rätt tidigt idag. Jag hann ute med en skogs promenad med Alva innan dom åkte hem. De var så skönt och lugnt ute, de behövdes. När dom hade åkt hem så städade jag här hemma. Att sitta inne när de är fint väder ute är ingen hit, så efter städningen bad jag barnen att klä på sig så vi kunde ta en promenad i de fina vädret. Så himla nice ute nu, lite varmare vill jag allt ha de men man får väl vara nöjd med de lilla man får. Blev att äta mat nere på stan med Tezz och Wiggo, och sen ta en promenad runt slottet och sen hem. Vi alla fick frisk luft och tyckte de var jätte mysigt. Joleene slocknade direkt när vi kom hem. Mammas tös hade ju inte sovit nå middag. Mötte på ett par som vi känner på vägen mot slottet. den stöttningen jag fick av dom gav mig verkligen ett leende, de värmde inombords. Tack kära M för ditt stöd.
Nu sitter jag och barnen i soffan och bara myser och tar de lugnt. Grymt trött är man men sova får de bli om en stund..
En väldigt mysig påskdag med andra ord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar