Summa sidvisningar

måndag 1 april 2013

grubbel grubbel

Hur jävla kul är de att må så här då?? sover dåligt, äter dåligt och mår sisådär. Idag är de måndag, annandagpåsk. Här händer de inte nånting alls idag. Eller ja inte vad jag kan komma på just nu dårå men nått ska vi väl göra i de fina vädret. Plugga måste jag göra idag, men de kan jag göra lite senare.
Känner att jag inte har så mycket att säga idag. Saker och ting ska ändras i livet från o med nu, dags att rensa upp bland vänner och bland andra. Dags att öppna ett nytt kapitel och börja ett nytt liv med mina älskade barn. Mindre tårar och mer skratt och glädje. Livet måste börja rulla på nu tycker jag. Livrädd för vissa saker är jag, egentligen behöver jag inte vara de men jag är de ändå. Usch mina hjärnspöken som håller på.

nä städa måste jag börja med nu sen får vi se vad som sker.. puss på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar