Summa sidvisningar

måndag 11 mars 2013

förvirrande...

Från en helt fantastisk helg med skratt och glädje, till en deppig måndag med möten och skoluppgifter. usch, jag hatar verkligen att må som jag gör. Jag hoppas verkligen att det blir bättre snart, att jag kommer upp ur skiten som jag sitter i. Fick precis ett samtal som inte alls var positivt :(..fick genast ont i magen och man känner sig så jävla maktlös :(. man vet inte riktigt hur man ska må och vad man ska känna.
Har ett möte med A och L idag också, de mötet kommer verkligen sänka mig. Dessutom har jag en skoluppgift som ska in idag också. Shit det är mycket på sån kort tid.. blä känner jag nu verkligen.. Dessutom är barnen hemma då de är studie/planeringsdag idag. Idag gäller de att vara så stark som man kan bli, det gäller att hålla humöret uppe och kämpa sig igenom dagen. Japp som sagt detta kommer bli en tuff dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar