Summa sidvisningar

måndag 11 mars 2013

dagen blev bättre..

Vilken dag! Från att börja deppig till att sluta rätt bra =). Mötet gick förväntansfullt bra, gav mig en o annan tankeställare då rå. Mitt hjärta vill inte alls sammarbeta med hjärnan men just då möttes dom halvvägs i alla fall. Men bollar med mina tankar fram o tillbaka ändå.. vet varken ut eller in ibland.  Blev promenad med Tezz och Camilla, barnen och hundarna efter mötet. de slutade med en fika på stan med alla barnen =). Fick se att jag hade fått ett väldigt viktigt och positivt mail när jag kom hem. De gjorde mig väldigt glad och jag kunde andas ut och sluta grubbla på de i alla fall. Mysig middag med barnen med en hel del skratt. Gav barnen lite mattetal som dom skulle ge svar på. Michelle fick plus och minus tal från 1-10 medans Adrian fick lite svårare tal. Men de var ingen match för honom, han gav mig svaren direkt och berätta exakt hur han tänkte. Blir nog ett mattesnille av den pojken och stolt är jag :). städ, vika tvätt och bada barn stod sen på listan. Joleene somnade rätt fort eftersom hon inte hade sovit nå middag, passade då på att busa en stund med dom stora barnen.
Blev att träna här på kvällen. fy fan vad skönt de var alltså.. blir att natta stora barnen nu och sen väntar en hel del pluggande för mig. En inlämningsuppgift som ska lämnas in idag senast 00.00.. så bara att sätta igång..

tack för en trevlig dag allihopa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar