Summa sidvisningar

onsdag 13 mars 2013

hej o hå

Veckorna går fort, riktigt fort! man hinner knappt blinka innan det blir en ny dag. Det händer inte så där jätte mycket just nu. Min telefon har verkligen gått på högvarv den här veckan. Både dåliga och bra samtal har jag fått in, och en hel del viktiga samtal. Dom ringde från Jysk idag och berättade att min soffa kommer runt 2 tiden imorgon =D!! Jippie, äntligen något att sitta på :)!!
Igår hade man en tuff dag, Joleene var inte alls på humör och var verkligen inne i nån sorts trots. Hon skrek,gnällde, kasta mat och bestick och visste knappt själv vad hon ville. Förmodligen en väldigt trött tös. somnade halv 7 gjorde hon och vaknade 5 imorse. Idag är de jag som är trött och grinig istället ;). Michelle fick laga middagen igår. Hon ska ju bli kock när hon blir stor så hon ville laga maten. Det blev våfflor med grädde, och hon fixade verkligen allting själv. Jag berättade vad hon skulle ha i och sen var de bara att sätta igång. Hon var verkligen super duktig och dom blev jättegoda. Idag är de Adrians tur att laga middan, jag undrar vad han ska hitta på?
Nä nu är de dags för mig att ta mig ut i kylan och hämta flickorna på dagis.

Min nya soffa <3




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar