Summa sidvisningar

måndag 30 juli 2012

veckan som varit

tänk om livet kunde få sin vädning nångång!! man är ju så jävla lycklig samtidigt som man är så jävla olycklig. Att folk måste komma och försöka krossa en hela tiden! försöka få en att må sämre än vad dom gör! låt mig leva mitt liv. låt mig gå vidare och fortästta bygga på in styrka.  Än så länge har jag inte brutit ihop, men de lär ju komma snart, en tidsfråga bara.

Vi hade jätte roligt på kolmården! barnen var super nöjda. Min favorit var ju delfinshowen. jag grät som en bebis alltså! så jävla vackra djur. linbanan var hemsk, så högt upp. jag skakade nästan hela vägen haha. Det gjorde Adrian oxå ;). Men vi hade de jätte mysigt och trevligt.

Yonnas bröllop var jätte vackert, även där grät man ju som en bebis ;). Efteråt så blev de ju mat och lek. fick svara på frågor angående paret, jag visste svaret på nästan alla .. och de känns ju bra för om jag inte hade gjort det så hade de ju varit pinsamt ;).

Nu är semestern slut och man är hemma igen. Men väl hemma var de väl inte så roligt att komma hem direkt. Eller jo, skönt att komma hem till lägenheten, men inte roligt attkomma hem till gården då de bara är intriger hela tiden.

pluggningen är i full gång! men jag märkte ju igår att det fattas en bok! så jag fick bestäla den igår. Nu måste jag vänta med att göra alla andra uppgifter eftersom jag behöver boken som kommer på posten i veckan. *suck*

ne nu har man inte tid att sitta här mer.. ha de gött

1 kommentar:

  1. Ta avstånd av sådana människor som ger dig negativ energi och va med positivt laddade människor. // R

    SvaraRadera