Summa sidvisningar

tisdag 31 juli 2012

full rulle hela dagen..

Guud vilken dag! full rulle på Joleene hela dagen. River i allt hon kommer åt som vanligt.
Tvättmaskinen har varit i full gång hela dagen oxå. Tänk vad man kan skita ner så hemskt med kläder då. Vädret har väl inte varit på sitt bästa humör direkt, men jag, Joleene och Wille har varit ut en stund i alla fall så luft har dom fått. måste fixa middagen oxå känner jag... hungrig jag

Suttit och tittat lite på ikea på nätet, tittat på en ny säng åt Michelle, ny byrå och en ny skänk eller en bokhylla. Hälften av allt där hemma ryker ju tyvärr imorgon :(.. not funny, men de måste ju göras så att säga om man ska kunna gå vidare i sitt liv. men de kostar att handla hem allting oxå ju. Får nog ta de i etapper så man får nån ordning på mitt hem igen. 

Många tankar far runt i huvudet på mig hela tiden. ibland vill man bara gråta, skrika och slå sönder saker. och ibland vill man hoppa av lycka, skratta och bara le. Men detta hoppande gör mig galen. Vill bara gå vidare och njuta av mitt liv nu. Det händer lixom saker hela tiden i mitt liv och de är nu de är dax för mig att leva känner jag.

detta är vad jag vill ha på Ikea.. vad tror ni:



1 kommentar:

  1. Ett tips från coachen, använd toaletten. Det blir ju asjobbigt att tvätta hela tiden :-)
    //Ri

    SvaraRadera