Summa sidvisningar

tisdag 31 juli 2012

sysslor

God morgon! tråkigt väder man hade ute idag då :(.. boring boring.

idag har jag en hel del att göra känner jag. orkar knappt göra hälften men jag vet att de måste göras. lite städ och lite tvätt står ju med på schemat oxå tyvärr. Hoppas min bok kommer idag så att man kan sätta sej att plugga hela kvällen och hela morgondagen, jobbigt att ligga efter första veckan lixom.

Även idag har jag söta Wilmer hemma med mig. Han är ju så himla söt, vill hellre vara hemma med mig än att gå på dagis.. gofisen. Imorgon kommer mina älskade barn hem. guuuud så jag har längtat efter dom! är så tomt hemma utan dom =(. Men snart går allt tillbaka till de normala igen. Ev. blire en tripp till ikea imorgon så man får handla för sitt presentkort. Tyvärr blir de inte att handla de jag hade tänkt att handla utan de får bli nått annat nu tyvärr =(.

Nää om man kanske skulle sätta igång att städa och fixa tvätten och sen sätta igång med resten av sysslorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar