Summa sidvisningar

tisdag 24 juli 2012

Längtar..

Tänk att man börjar plugga på måndag. Nästan så att man längtar lite :). Känner mig så duktig som tar tag i mitt liv och kommer igång. Har ett sånt underbart stöd oxå från nära och kära.

På torsdag drar vi till Kolmården. Var över 20år sedan man var där sist, så jag längtar en aning dit oxå.
På lördag är det en stor dag. Min kära barndoms kompis ska gifta sig! Är så glad för hennes skull! Måste köpa en klänning till lördagen oxå.
Och på söndag ska mina stora barn åka till morfar och Helen och vara där i en hel vecka. Guuud vad jag kommer sakna dom, men jag vet att dom kommer ha det toppen bra :)).


Det händer mycket i mitt liv just nu. Både gott och ont. Fullt upp resten sv. Sommaren. Och jag ska kämpa för att all de goda övervinner det onda. Vill ha mer glädje i våra liv nu.

1 kommentar: