Summa sidvisningar

fredag 25 maj 2012

Ingen bra dag idag

Vilken morgon, vilken natt oxå för den delen. Åskade inatt, jag vaknade av det tyvärr. När jag väl hade vaknat kunde jag inte somna om. Fick veta ganska mycket igår som jag inte borde ha fått veta. Fy fan säger jag bara! Ni kanske tror att jag är en elak bitch men jag är inte det. Hur fan kunde h*n göra så hör mot mig?? Har allt varit en lögn?!! Jag som hade börjat bli stark och kommit upp på fötter, nu är man på ruta 1 igen och börjar bli deppig igen, svag igen. Fan för mig och fan för dig!!! Det hör är en skit dag och jag hoppas för allt i världen att den blir bättre.. Vill bara bryta ihop och gråta, men det är bara att svälja gråten och hålla sig stark för barnens skull.


Idag skulle det ha varit mim bröllopsdag :'(. Det gör ont men samtidigt glad att jag inte gifte mig. Kommer aldrig tro på kärleken igen! Aldrig igen

2 kommentarer:

  1. Men gumman då :( <3 Det lät ju inge roligt alls.
    Men nu har jag missat nånting, varför ska ni inte gifta er?? Det har jag missat helt att ni inte ska göra och får man fråga varför?

    Massa kramar gumman!

    SvaraRadera