Summa sidvisningar

söndag 27 maj 2012

Mors/födelsedag idag

Idag är det ingen vanlig dag, nej för idag är det min födelsedag. Fan vad tiden går fort, fyllde ju nyss år. Ja men nu är man 27 år gammal och livet fortsätter vidare. Ska upp till Gävle på tors för att fira mig där uppe med hela familjen.

Har haft underbara vänner här på besök, och även varit nere på stan och blivit bjuden på födelsedags fika av en god vän. Å tack vare mina älskade vänner så blev min dag perfekt. Ja det är ju Morsdag idag oxå, så jag ringde mamma och gratta på Morsdag.
En vän till mig fick tvillingar idag oxå på födelsedagen/morsdagen. Grattis till Sandra säger vi då =)

Joleene vaknade 5 imorse å då var det bara kliva upp. Började städa här hemma redan halmv 7 och bakade bullar vid 9 på morgonen hehehe så full fart hela morgonen. Nu ska jag bara slappa och ta det lugnt och sen sussa. Börjar bli bra trött.


Mina barn  hade inte glömt bort mig på min födelsedag. Michelle hade ritiat ett slags djur och Adrian hade gjort ett jättefint kort till mig. På de kortet stod det " Grattis världens bästa mamma på morsdag" och Grattis världens bästa mamma på födelsedagen". När jag så kortet och bilden så började nästan tårarna komma. Mammas älskade bebisar då. Även om dom kan vara envisa, olydiga , bråka ibland och ina alltid lyssna så är dom världens underbaraste barn. Älskade barnen då.

nej natta dom stora och sen slappa


HOPPAS NI MAMMOR HAR HAFT EN TOPPEN MORSDAG IDAG!!!





Fick en Tomatplanta av Sara =).
Fick en Blomma av Cissi
Adrians Fina bok
Andra delen av boken
Michelles Vampyr ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar