Summa sidvisningar

fredag 25 maj 2012

Helt slut

Vilken dag vilken dag! Frukost på apt med Tezz o barnen, sen ute i lekparken hela dagen med mina älskade brudar. Varit en helt fantastisk dag. Blev dock en stressig o inte så rogivande eftermiddag. Tappade bort joleenes mössa 2ggr och jag missade ett jobb samtal. Jo visst! Dom ringde från ett av jobben som jag hade sökt. O mitt i samtalet så kommer jag åt mute knappen o innan jag hinner ändra set så lägger hon på. Försökt söka den gör tjejen men Inge svar. Hoppas hon ringer upp igen på måndag. Barnen fick pizza till middag idag, orkade inte laga mat. Joleene sover och barnen äter popcorn och kollar på film. Jag ligger i sängen o glor på tv. Så himla trött så jag somnar när som.


Imorgon ska det stor städas och jag ska göra min första smörgåstårta ifall man får främmande.

Ha en trevlig kväll. Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar