Summa sidvisningar

tisdag 3 april 2012

lite gnäll

Huj, man ska inte klaga egentligen och de är jag nog duktig på oxå. Men herregud vad jag är less på gnäll!! speciellt barn gnäll!!! Det går inte att laga mat, inte städa, inte gå på toa, inte diska eller ens tvätta utan att jag har en liten tös som gnäller och drar i mina byxor hela hela tiden, Nej inte ens äta ifred går.  kastar tallriken så maten flyger när de inte går som hon vill, skickar iväg glaset med mjölk när de inte går som hon vill och samtidigt ställer sej upp i barnstolen o protesterar. Det är mammas lilla tös det ;). Hade jag haft 8 armar så hade ju det gått betydligt mycket bättre, men nu har inte Ellen det utan en sak i taget och samtidigt höra "mamma, mamma, mamma, mamma" hela tiden samtidigt som man drar hårt på smile banden och lägger huvudet på sne o säger " vad är de älskling??".  önskar så att hon kunde prata så man förstod vad det är som är fel. nu vet man ju bara lite grann egentligen :(..

inte ens kommit igång med städningen heller. hehehehe ibland är livet tufft som mamma, men jag älskar att vara mamma =).

skumbad, en bra bok o tystnad är vad som gäller när alla barnen sover.. det är mammatid de..





Se så oskyldig hon ser ut att vara ;).. Mammas älskade flicka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar