Summa sidvisningar

tisdag 3 april 2012

en dag i taget

Förlåt mig, men jag har inte mått nå bra för att skriv något här och inget man kan ta här heller eftersom det är offentligt.

Den här dagen har varit bra än så länge. Fikat mina goda vänner och gullat med små bebisar.. eller små o små är dom ju inte men små i mina ögon. Så söta så attman vill äta upp dom. Hämtade hem barnen som vanligt. Försökt lära Michelle att cykla utan stödhjul har vi också gjort. Ja de gick faktist men hon tappar ju bort sej lite och glömmer att trampa hehe mammas lilla tjej.

På torsdag ä det dax för möte på förskolan. jag är en aning nervös och rädd, men jag ska göra allt för att inte visa det och vara en stark mamma.
På torsdag åker vi även till Gävle igen och firar påsk med mamma och lillebror.

Meddelar här och nu för er som bor i Gävle:
Jag har beslutat att inte åka och hälsa på någon alls denna gång, kommer vara hemma med mamma och barnen och bara vara. Det är något jag behöver just nu så att ni vet.


Nej nu ska jag träna och sen ta hand om städningen här hemma

ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar