Summa sidvisningar

fredag 30 mars 2012

Veckorapport

Usch jag vet inte om jag vågar visa min veckorapport för denna vecka. Jag skäms så innerligt mycket så jag nästan gråter. Jag har verkligen inte ätit sunt eller tränart ordentligt. Fy fy mig.. ja jag skäms så de är äckligt åt de. Okej man får ha svackor och denna vecka var min  svacka här. Men nu ska de ändras på de o nu ska vi köra hårt igen. Sommaren är snart här ju....


Vikt: 63.5 (+3g)

Bröst: 80cm (0)

Midja: 79cm (-1cm)

Höft: 95cm (0)

Lår: 53cm (0)


ja usch inge bra.. okej jag står still o bättre de än att öka igen. Men ändå, inge bra alls!!

7kg kvar som måste bort innan sommaren är här, och då gäller det att ligga i. Väntar på att all grus ska försvinna så att man kan ta fram sina inlines och börja åka igen. det är en jävligt bra träning de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar