Summa sidvisningar

lördag 17 mars 2012

Veckorapport /vikt/mått

Jaha.. man har mått piss, skit o förjävligt den här veckan. Men trots de har man ätit sunt och tränat stenhårt så man inte går bakåt. Och ja här kommer veckans resultat för det.



Vikt: 64.3 (-0.2kg)

bröst: 81 (-1cm)

midja:84 (-3cm)

höft:97 (-1cm)

lår:54 (-2cm)


Sammanlagt på 6 veckor så har jag gått ner 2.7kg, minskat 10cm runt brösten, 15cm runt midjan, 7cm runt höften och 9cm runt låren.

Det känns fantstiskt och jag märker även det på mina kläder. Får på mig jeansen som jag köpte i Gävle. Köpte en storlek mindre än vad jag hade då o jag fick på mig dom utan problem o utan att valkarna hamnade utanför. Jag kommer lägga in före o efterbilder någon gång så ni får se.

Vissa dagar är jobbigare än andra och då vill man bara smaska i sej en jävla massa godis o läsk. Men jag försöker kämpa emot o fortsätter äta sunt o träna. Men jag tror att jag ska fokusera på att gå ner mer i vikt istället för att bygga muskler ett tag. Så istället för att träna 3ggr om dagen så tänker jag dra ner de till 1 gång om dagen.

ja jag är nöjd med veckans resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar