Summa sidvisningar

måndag 19 mars 2012

skit väder....

Vad i helvete är detta för väder??!!! det är världens storm och det snöar.. ja jag skämtar inte, de snöar!! fy fan, jag stannar då inne resten av dagen (förutom när jag ska hämta Adrian).


Haft en helt fantastik helg den här helgen. Kändes nästan inte verkligt. Väldigt mycket skratt och inga tårar alls. Har mått väldigt bra i helgen. Var på kalas igår. Underbart väder fick vi med oss oxå, kände hur värmen låg på o de var nästan sommar :).  Idag har man varit o fikat hos min kära vän Jeanette o Tezz kom oxå förbi. pratade om de mesta mellan himmel o jord. Barnen lekte på som vanligt. Joleene och wiggo (tezz son) dansade till musiken på tvn, såg riktigt roligt ut, synd att jag inte han filma det.

Imorgon är de en flickdag. Jag och Michelle ska åka till E-tuna och handla. Första gången Michelle åker någonstans med mig själv o handlar. Hon har längtat jättemycket efter den dagen. Det ska blir riktigt mysigt faktist.

Nu har barnen ätit lunch och jag har startat diskmaskinen o Joleeen sover en stund. jag tror jag ska fönster shoppa på nätet. ha de så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar