Summa sidvisningar

måndag 19 mars 2012

Detta är fakta!!

Nu är det så här att jag är en aning upprörd! Jag är en aning upprörd på ett antal människor i samhället. Detta kommer säkert bli långt men so be it!

Jag har lärt mig under alla dessa år att aldrig döma en annan människa förrän du lärt känna personen. Tydligen finns det människor där ute som inte har lärt sej detta.

Hur kan just du döma mig innan du känner mig? vet du vem jag är? vet du vad jag har gått igenom i mina dar? vet du inte det, yttra dig inte.

Bara för att jag inte köper märkeskläder, ger mina barn mc donalds hamburgare 1gång/mån eller åker på världens semester varje sommar, så betyder inte det att jag är en dålig förälder.
Bara för att jag har regler och kan vara en aning sträng mot mina barn vid vissa tillfällen, så betyder inte det att jag vanvårdar mina barn.
Mina barn var min räddning i livet, dom fick upp mig ur den mörka tunneln, dom fick mig att se ljuset och de vackra i livet.

jag ger mina barn kärlek, lycka,glädje och värme. Mina barn är alltid lyckliga och dom är artiga och har respekt för vuxna. och de tycker jag alla barn ska ha.

Jag kanske inte har den bästa utbildningen eller har ett jobb. Det betyder inte att jag  sitter på mitt arsel o lever på andras pengar.

Jag är inte en person som gärna vill stå i centrum som dom flesta tror, eller att jag är en egotrippad liten brud som skiter i alla andra o bara pratar om mig själv eller bara tänker på mig själv.
Jag ställer upp på dom som ställer upp för mig.
Jag är bara glad att finnas där för mina vänner så som dom finns där för mig. Om du ser mej som en egotrippad brud, ja då känner du fan inte mig.
Är jag en elak bitch mot dig eller någon i din omgivning så har dom med största sannorlikhet gjort mig eller någon som står mig nära illa. Jag går inte runt o surar o är elak mot folk. Men tro fan inte att jag är falsk o står med ett leende o snackar med någon jag inte diggar. Tycker jag inte om dig, då anser jag inte att jag har en anledning att stå o le mot dej eller ens ge dej en kram.

Ta mig för vad ni vill, men lär känna mig först innan du säger något.
jag är en väldigt försiktig tjej o jag håller mest tyst om vad jag tycker o tänker. Men när jag väl känner att det behövs då säger jag det.

Jag älskar mina barn mer än mitt eget liv. Dom är min lycka och hela mitt liv. Utan dom är jag ingenting.  Om du bara visste vad jag gör för mina barn och hur hårt jag har slitit för att komma dit jag är idag.


Om jag inte kände så många som läser denna blogg och som säkerligen skulle skvallra det vidare till någon i familjen, så skulle jag direkt tala om för er vad jag har gått igenom under tonåren och fram till idag.


lär känna mig först innan ni dömer mig!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar