Summa sidvisningar

tisdag 20 mars 2012

Tjejdag i E-tuna

Idag hade jag och Michelle en tjejdag. 2 av mina vänner var oxå med. Först fikade vi när vi kom till stan o väntade på att alla affärer skulle öppna. Sen var de shoppingdax =). Hittade jättefina skor åt Michelle och hämtade hennes jacka som jag hade beställt. Hon fick även ett par solbrillor och självklart mc donalds mat. Httade självklart inget till mig själv, men hade beställt 2 tröjor som jag var o hämtade. Skit snygga.. den ena var dock lite för liten, men ett mål där då ;). Blev dock en aning stressigt eftersom jag var tvungen att hämta joleene halv 2. Men vi alla var nöjda med den härliga shopping dagen.



så ser skorna ut som vi köpte åt Michelle. hittade dock ingen bild på jackan hennes.


Ena tröjan som jag köpte ( fan har en förmåga att fucka upp händerna på kort)

Den andra får vi vänta med ;)..


ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar