Summa sidvisningar

lördag 4 februari 2012

Tuff natt/morgon

God förmiddag hörni!

Sovit så jävla dåligt inatt. Min hosta håller på att ta dö på mig.  Höll på att spy flera gånger inatt pga hostan och svetten rann på mig. precis när jag hade somnat så hör jag någon tassa i vardagsrummet, och fort går de. Ropar Michelle och hör om det är hon. Jo visst var de hon och hon grät. De hade hänt en liten kiss olycka och de gjorde henne så ledsen. Torkade upp o nattade om henne igen o försökte trösta henne. ännu en gång fösökte jag sova men då hörde jag Adrian som hostade extremt mycket, gick då inte att sova riktigt. Men till slut somnade jag om. Det tog kanske 1 tim så hör jag Michelle gråta igen o man försökte vakna men de gick inte så bra. Michelle kom in o sa att hon hade spytt men inte i sängen utan inne på toa. Berömde henne å sa att hon var jätteduktig. Inge feber hade hon o hon har inte spytt sen dess, så de var nog ingen fara.

Vaknade 6 imorse och tog Joleene som inte alls var trött mer. Strax därpå vaknade tim o Julia, så dom fick ligga kvar i sina sängar en stund eftersom klockan var 6 på morgonen lixom. Bakade nybakat bröd åt barnen o städa undan frukosten direkt efter. Senare på morgonen så drog alla barnen på sej ytterkläderna o gick ut till backen o åkte pulka. Jag hängde oxkså med så Ronny var hemma med Joleene som vilade en stund. Vi hade roligt tills de blev bråk så då gick vi hem igen.

Nu är de lunchdax och sen inväntar vi bara kvällen!
En härlig utekväll med mina underbara tjejer.

huj vad långt de blev idag.. jaja.. later





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar