Summa sidvisningar

fredag 3 februari 2012

blä för en tråkig fredag

Fy fan vilken seg fredag de har varit idag, eller är de bara jag som gör den seg kanske? ;)..

Har städat och lekt med flickorna och sen städat lite till för att sedan leka med flickorna lite hehehe. Nu håller jag på att tvätta och de enda jag har kvar är dammsuga och skura golven, dessutom vika tvätten också. guuuud så jobbigt. Vill gärna slippa de helt hehe

Tim och Julia kommer sent till oss idag, men de var pga att Ronny skulle iväg på möte vid halv 4. Så idag fick de bli ett undantag då för att de inte gick att fixa på annat sätt.. eller ja de gjorde de men.. äh vi släpper de nu såååå...

Imorgon kväll är de tjejkväll som gäller!! Antingen blir de bara jag och min goa Johanna eller så hänger 2 brudar till med *hoppas* ut. Hur de än blir så ska jag ha jävligt trevligt och njuta av sällskapet och barnledigheten för stunden. Som tur är så är de i Mariefred så de är bara 15min hemifrån ;)..Längtar faktist..

nej nu ropar tvätten i tvättstugan på mej.

Blir kyckling o ris med beasås ikväll för familjen. För mej blir de Kyckling, vinäger,olja, sallad och lite sås..*nyttig nu*...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar