Summa sidvisningar

söndag 5 februari 2012

Den bästa kvällen på bra länge

Ja fy fan vad roligt vi hade igår alltså. Knappt så man kan beskriva hur roligt vi hade de. Ja leendet sitter ännu kvar o man blickar tillbaka hela tiden. Som min goa vän skrev " en bykrog med helt sjukt underbara människor".  jag skrattade hela kvällen lång o hade ett leende på läpparna hela kvällen. Men att gå hem var fan inte roligt. guuud vad kallt de var ute när jag gick hem. -20 grade o en annan hade inte direkt passande kläder för sån kyla. Skön att komma hem sen i alla fall. Men något vi måste göra om i alla fall.
Min älskade "Mia" Fyller ju 30år idag, så 00.00 inatt så ställde sej hela krogen upp o sjöng för henne, vilken upplevelse säger jag bara. nä fan ja de var extremt roligt. MÅSTE GÖRAS OM TJEJER..


Söndagen har varit  lugn i extremt seg. En annan mår ju som man förtjänar o är enormt trött. Det blir nog en tidig kväll ikväll. Ronny har skjutsat hem Tim o Julia o är nu på väg hem igen. Jag måste åter igen städa här hemma o sen börja middagen. Krovgryta med spagetti blir de idag.

Jag hoppas ni har haft en lika skön helg som jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar