Summa sidvisningar

måndag 2 januari 2012

nytt år, nya mål

haha eeh, jag blev ganska paff när jag öppnade min blogg o fick se en kommentar där de sto " du är helt jävla blåst i huvudet!", okej, vad var de jag skrev som gjorde mej blåst i huvudet. Snacka om att jag verkligen såg ut som ett frågetecken. Personen i fråga skrev de anonymt oxå. Jävla fegis, kan uttrycka sej men är så feg o kan inte ens stå för sina åsikter. I mina ögon är du en jävla fegis som inte står för dina åsikter. Fy fan vilken fjant.. kan inte mer än att skratta..


jaja..

Julen är äntligen över o även nyår. Julen var den värsta julen någonsin vill jag lova. Aldrig mer vill jag uppleva en sån jul igen. Pappa i Thailand o mamma på sjukhus. Ja jag o lillebror gjorde allt vi kunde för att få en bra jul för barnen i alla fall, men även dom ville ha mormor o morfar där på julafton.
Bonusbarnen var här på nyårsafton, länge sen dom var här senast. Julia o Joleene hann somna innan 12 slaget så resten av barnaskaran fick titta  på fyrverkerier med Ronny medans jag var hemma med dom andra 2 som sov.  Nyårsafton var väl sådär, blev lite långtråkigt på slutet. Nästa nyår ska de då bli roligare.

Ett nytt år o nya tag, nya mål i livet har vi oxå.
Mycket att stå i så här i början av året. Imorgon ska vi träffa en Logoped, spännande var hon har att säga om Joleene o hennes talutveckling. Om 22 dagar blir våran älskade Joleene 2 år gammal. tänk att man satt hemma o längtade att hon skulle komma ut för 2år sedan.. hehe o nu är hon snart 2 år o full med glädje o liv. Våran älskade Julia blir 8år samma dag. shit vad tiden går fort. kommer ihåg när jag träffade Julia för första gången.. hon var bara 5år gammal.. ja de går fort alltså..

Nä nu ska man kanske ta hand om lägenheten då så man får de gjort.. men jag kanske är så blåst i huvudet att jag har glömt bort hur man gör ;) hahaha..
ha en bra dag hörni


Joleene & Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar