Summa sidvisningar

tisdag 20 december 2011

Så jävla trött

nä men usch vad trött jag är idag alltså! vaknade vid 3 tiden o kunde inte somna om heller, skulle upp halv 6 o tvätta min vita jacka. så ja man har alltså varit igång sen halv 6 imorse. jag var så trött imorse att jag glömde sätta på Joleene sina skor haha, då är man trött. Ja de slutade med att jag fick springa hem o hämta dom när jag hade lämnat flickorna på dagis. ja o inte hade jag sprungit klart då heller, nej nej, var ju tvungen att springa till bussen oxå eftersom jag o Tezz skulle in till E-tuna o julhandla. usch stressig morgon plus trött på de.  Vi hittade i alla fall skitsnygga skor, eller stövlar säger man väl. Vi stod som  två barn inne på en godisaffär hahaha. Måste köpa dom när man får råd alltså! najs bajs.

Det blev lite julhandel o sen åt vi lite lunch innan vi åkte hem igen. För en annan tog inte stressen slut inte, nej hämta flickorna, hämta Adrian o sen ner på stan för att handla o hämta ut tågbiljetterna. Ja å sen blev de en tripp till läkaren o ta lite prover seeeeeeen fick vi äntligen gå hem.
o tröttheten är värre än värst nu vill jag lova *gäsp*

Barnen är ute o leker för första gången sen sommaren tog slut, så jag ska passa på att börja med maten o städa lite här hemma medans. lägga sej tidigt idag vill jag lova!!!


ha de gött då..



 
Jag vill ha dessa skor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar