Summa sidvisningar

måndag 19 december 2011

snöö o snart jul =D

Det är snö ute! kan ni tänka er va?.. lite blaskit, men de är ändå snö ute =D! Den här dagen börjades med att lämna Adrian i skolan, sen drog vi till Tezz o goa Wiggo en stund, en sån där mysig måndag. vi gick sedan hem o åt lite lunch o Joleene fick sova lite middag. Jag var ju tvungen att göra ett ärende nere på stan o tänkte att Joleene skulle få testa att åka snowracer för första gången. Ja jo aldrig mer säger jag bara!!! ha Joleene o Michelle på en snowracer o dra den i blask, ja de var då inte de lättaste jag någonsin gjort inte. fy fan säger jag bara vad jobbigt! Nu är vi hemma igen, helt slut o trött.  Här hemma måste de städas o lagas mat o sen ska jag glo på Teen Mom ikväll. Egentligen orkar jag ingenting men ja de måste ju göras..blir att lägga sej tidigt


herregud, snart julafton oxå! de går riktigt fort nu tycker jag eller?

en del som ska göras innan vi åker oxå..

* handla dom sista julklapparna
* besöka läkaren
* storstäda
* hämta tågbiljetter
* packa

japp o de ska vi hinna på 2 dagar, men de hinner vi garanterat.

jaha, nähä ska man sätta igång då så man blir klar nångång..

Joleene tyckte de var väldigt roligt att åka snowracer

Michelle o Joleene

Tidiga måndag morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar