Summa sidvisningar

onsdag 4 januari 2012

logopeden o en seg dag

Okej första gången jag bloggar från mobilen. Får väl se hur det går då. Känns skumt tycker jag, men någon gång lär man ju lära sej. Den här dagen har varit seg o inte så rolig direkt. Det har blåst o regnat hela långa dagen. Adrian spelade lite dataspel medans jag o flickorna målade lite med fingerfärg. Joleene ville hellre äta färgen än måla med den.

Igår var vi till logopeden. Det gick bra tycker jag, vi fick veta något som vi redan visste o de var att joleene är sen i utvecklingen. Vi har ju fått en ny tid till sjukgymnasten den 17e januari. Vi ska i alla fall börja uttala ord tydligare, peka så saker o även använde ljud o teckenspråk. Men jag tycker hon är duktig ändå jag. Hon kan ju säga mamma, brum brum aja (Adrian) o låta som en katt, så enligt mej eller oss kanske vi ska säga, så har hon kommit långt. Men bra att vi får tips o hjälp.


Nu sover joleene efter ett bad, o dom stora barnen ligger o kollar på tv innan läggdax. En annan ska bara slappa i soffan.

1 kommentar:

  1. Hur gammal är hon? Alexander är 2,5 och säger inte speciellt mycket. Är det bara talet som är sent eller motoriken med?

    Kram

    SvaraRadera