Summa sidvisningar

torsdag 5 januari 2012

Familjedag

Goddagens på er alla! Hoppas ni har haft en bra morgon.
Här skiner solen o man mår väl bra antar jag. de är lite till o från, från dag till dag.
Idag mår jag i alla fall bra o idag tänkte jag ha en härlig familjedag med hela familjen. Ronny slutar tidigare idag o då ska vi ta en promenix till Cykelparken o leka lite med barnen och sen tar vi en promenix till affären o handlar lite. Sen har jag lovat barnen att baka lite goda bullar med dom. Det är inte ofta jag bakar, jag är inte en bakmänniska men nångång måste man ju baka så den dagen får bli idag.
Joleene sover lite nu innan de är dax för lunch. Ja hon är lite annorlunda på de viset hon. Hon sover först o äter sen, vilket inte spelar någon roll för mej.

Underbart väder ute verkligen, ja men äta lite lunch nu då o sen klä på oss o gå ut.
Ha en bra dag mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar