Summa sidvisningar

söndag 29 januari 2012

Jag är tillbaka o jag mår bra

God morgon!

Ja ni får ursäkta mitt tidigare inlägg. jag mådde inte alls bra, jag var förvirrad o nästan ett vrak. Men nu har saker o ting löst sej o jag är tillbaka på fötterna igen. Även planeringarna är i stor gång igen, även om de var tveksamt där ett tag. Så nu vet ni de, jag mår bra =)

I fredags var jag ner till mina underbara tjejer o spelade lite rappakalja. VI hade verkligen jätteroligt o mysigt tyker jag  =)

Våran helg har varit lugn. Vi skulle ha haft kalas för Joleene i lördags men fick ställa in de då hon hade feber o var väldigt förkyld. Så inge kalas för hennes del. Men Faster Sandra kom förbi med några presenter åt henne i alla fall, de var väldigt gulligt av henne. Tog oss en promenad ner till stan på lördags eftermiddagen i alla fall, vi behövde komma ut lite ändå.
I söndags åkte vi o storhandlade o gjorde upp en matlista för denna månad, det blev billigare än vanligt  vilket bara är ett plus.

Joleene är fortfarande sjuk o Michelle o Adrian börjar bli små sjuka. Hostar o är förkylda, men inte febriga än. Det var -12 grader när vi skulle gå till skolan imorse. Fy fan säger jag bara vad kallt!!! Men vi kom iväg o vi har kommit hem så nu tänker jag då allt stanna inne tills de är dax att hämta Adrian.

Ha en fortsatt trevlig dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar