Summa sidvisningar

måndag 30 januari 2012

Drömmen: resa

Gud vad jag skulle vilja resa! o inte resa till dom vanliga resemålen heller, nej jag vill resa till dom lite mer ovanligare platserna. Jag vill bada o sola, men samtidigt se den vackra naturen o äta god mat mmm underbart!

tex:

Irland. jag vill åka till irland och uppleva den vackra naturen o titta på de berömda slottet. Men då ska jag ha med mej barnen. Adrian skulle älska de och vara helt tagen. underbart!
Vackert eller hur?



Sen har jag haft en dröm sen ja säkert 10år tillbaka. Och det är att åka till bahamas. Gud så underbart! har alltid sagt att jag skulle vilja åka dit på min smekmånad, dock finns inte pengarna till de så vi får åka dit någon annan gång. Men åå så himla vackert, varmt och underbart.

Bahamas stränder


Även dominikanska republiken har varit en dröm sen länge. Där är de bara sol och värme som gäller för mej och även god mat =)

Dominikanska republiken



Och sist men inte minst skulle jag vilja åka till Nya Zeeland, och se den vackra naturen! gud där är de verkligen vackert. Så fort jag ser kort på ett vackert landskap därifrån så rinner nästan tårarna, de är så vackert



Visst är de vackert? Nya Zeeland




Ja som sagt man får ju alltid drömma, o min dröm är att resa utomlands och bara njuta av livet med värme o solsken =).


Men än så länge får man njuta av den svenska sommaren som inte heller är så pjåkig när den väl är bra



1 kommentar: