Summa sidvisningar

lördag 7 januari 2012

halva sträckan

Jag halverade min sträcka idag. Jag kände att jag aldrig skulle klara av att jogga 10km, så jag tog en runda på 5km istället. Men lika skönt, tyst o underbart var det. Det är så himla tyst i skogen o de är så lugnt, man känner sej så avslappnad bara man står en stund, blundar o lyssnar på allt runtomkring.

Ja skönt var det. Jag blir på så bra humör o så pigg när jag springer. Åt lite lunch när jag kom hem oxå.

Tog fina bilder från min joggingrunda. Jag tyckte  det var så vackert.

Nu ska vi göra oss iordning för att dra iväg på kalas.
 ha de bra







Visst är de vackert. Tyvärr så tog jag bilderna med telefonen så korten blev inte så där jättebra. Men  när man väl stod där o tittade så var de jättefint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar