Summa sidvisningar

söndag 8 januari 2012

Lyxhelg!!

Vilken lyxhelg jag har haft de då! Ronny har tvättat alla smuttvätt, städat lägenheten, givit mej sovmorgon o även fixat frukosten. Kände mej som en riktigt prinsessa måste jag säga :D

Igår hade vi en romantiskt kväll för 2. Dukade fram en hel del godsaker, levande ljus o mös i soffan o tittade på Arne Dahls serie. Grymt bra måste jag säga! ja det var en jätte romantisk kväll tycker jag. vi båda behövde en sån kväll verkligen.

Härlig söndag idag, imorgon börjar allvaret igen, sista jullovsdagen för barnen. På tisdag går dom tillbaka till de normala igen, o jag kan få en hel  lugn dag för mej själv. Ja jag ska bara njuta av tystnaden o ta de så lugnt jag bara kan. har man haft barnen hemma i 3 veckor, då börjar man bli lite gråhårig o lite galen ;). 3barn hemma konstant som inte gör något annat än att bråka med varandra, då kan de vara skönt att vara med sina kompisar o komma hemifrån en stund.

Det blev powerwalk 5km idag, har inga ordentliga joggingskor, så man känner hur de värker i fötterna. Måste köpa mej ordentliga skor så jag kan börja jogga igen. Lika skönt var de i alla fall

Frukost: Smoothie med banan o jordgubbssmak

Lunch: Kryddade köttbullar med wokgrönsaker o hackad spenat

Middag lövbiff med broccoli o blomkål


Viktstart- 67kg

Vikt efter 1 vecka-66kg

midjemått start-101cm

midjemått efter 1 vecka-98cm


japp så ser de ut just nu-... ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar