Summa sidvisningar

lördag 7 januari 2012

En solig lördag

God morgon God morgon! Tänk att vädret är på min sida även idag. Tänk så glad man kan bli bara av lite solsken =). ja iof så är de -10 grader ute, men det gör inget för jag ska ut o o promenera 10km idag. Underbart!! Adrian ska på kalas idag som egentligen var igår. ja jag blandade ju helt ihop dagarna. jo nog skäms jag allt usch. Men de gick att lösa så går dit idag istället. självklart ska vi ju köpa godis åt barnen idag oxå. Jag äta godis? nej nej, här lever vi på popcorn o nötter med vatten ;).

Igår kväll var jag o barnen själva hemma, för Ronny var hos en kompis. Vi gjorde egna loppor. Ja ni vet sånna som man målar i o skriver i, o så ska man säga en siffra, peka på en färg o sen ska man göra de som står under den färgen. ni vet vad jag menar va? jaja i alla fall, vi hade jätteroligt o vi skrattade mycket o länge. De var en underbar känsla. Vi åt kyckling, ris, sås o sallad till middag. jätte gott var de.
Det blev att titta på hajar som hajar o äta popcorn sen. Vi hade de så mysigt.

Jag tittade på filmen samtidigt som  jag fortsatte planera inför bröllopet. herregud vad det är mycket man ska tänka på alltså!

En ny dag, nya äventyr.

ny badad är jag, barnen har ätit frukost o fått på sej kläder o borstat sina tänder. Nu kan man njuta av morgonen en stund innan de är dax för pw (powewalk)

Frukost: Smoothie med banan o jordgubbs smak

Våra smoothies med mangosmak som vi drack i torsdagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar