Summa sidvisningar

fredag 6 januari 2012

Om sanningen ska fram....

"Vill du ligga med mej då om sanningen ska fram"... hahaha nej jag bara skojjade. Nej den sanna sanningen (hahaha) är att.. ja håll i er nu... Jag o Ronny ska gifta oss nu till våren?? ja visst. Ja okej, nu vet ju jag att nästan hälften av er redan visste om de, men ändå. Skönt att få skriva om de öppet o kanske få tips o ideer. Inte direkt så att man gifter sej varje dag ;).

Ja så här mycket kan ja ju säga att jag har kommit:

Klänning- klart!
Bukett- klart!
Lokal-klart!
Tårta-klart!
Tärnornas klänningar- klart!
inbjudningskort- på G
Ringarna- på G
eeh ja, som ni ser så är de en del saker som måste fixas, o de är bara 4,5MÅN KVAR!!! GAAAAH HUR SKA JAG HINNA MED ALLT???? som tur är så har jag mina underbara tärnor som kan hjälpa mej ;). ååå jag längtar varje dag o de pirrar bara mer o mer i magen på mej.

UNDERBART!!!




Älskar min blivande make mer än allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar