Summa sidvisningar

onsdag 7 september 2011

Höst väder

Fy fan vilket skit väder alltså!!! det är storm o de regnar hela tiden. Idag är de en sån där dag då man ska ligga kvar i sängen o inte kliva upp på hela dagen. meeeen sån tur har vi då inte, nej nej. Ut i regnet, lämna Adrian o skolan o sen hem igen. O här hemma ska de städas o donas innan man går till jobbet. Jobbar 13.30-21.00 idag. min kära sambo får hämta barnen på fritids o dagis. imorgon jobbar jag oxå 13.30-21.00.

Saknar min älskade sambo så mycket just nu =(


Måste ta en mor och son dag snart. Flickorna har varit med mej så mycket nu o Adrian har knappt fått tid med mamma eftersom har går i skolan varje dag. Så ja jag får ta en dag då det bara är han o jag. Både han o jag behöver de tror jag.

Nä nu ska jag städa så det är fint här hemma när barnen o sambon kommer hem på eftermiddan..

ha de fint fint =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar