Summa sidvisningar

måndag 12 september 2011

förkylning gör intrång

God morgon världen!!
Hoppas ni mår bra? själv mår jag väl inte så toppen dårå :(. Har åkt på förkylning, en kraftig sådan oxå. Fick feber på lördagkväll men mådde lite bättre igår. Men nu har jag fått en hosta som heter duga istället, så det blev att vara hemma idag då. tråkigt, missar en hel del dagar nu känner jag.
Jaja, sambon blev oxå hemma idag av en anledning. så idag är vi hemma tillsammans =). Barnen är på dagis o skolan så jag passade på att städa här hemma. Nu skiner de o luktar så fräsht. Nu kan jag vila hela dan fram tills de att jag ska hämta barnen , underbart att bara få vila o ta de lugnt en stund.
Helgen har varit okej ändå, även fast man har legat dålig o inte ha kunnat göra så mycket. Igår bakade jag o sambon en sommarbärs paj =). Den innehöll björnbär,blåbär,vinbär,hallon och mango ;). Den var extremt go måste jag säga. alla tyckte om den.. på kvällen låg vi i soffan o tittade på "stomp The yard". Världens bästa film om man frågar mej.

Det märks i alla fall att hösten är här, lite kyligare ute o de regnar nästan varje dag, inte konstigt att man blir förkyld (jag som aldrig blir sjuk) hehehehe

nä nu ska jag bara ligga ner o ta de väldigt lugnt. ha de bra





Visst ser de gott ut??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar