Summa sidvisningar

tisdag 6 september 2011

dagarna går framåt

God dagens! Här jobbar man o står i. Skulle ju vara hemma med familjen i helgen, men dom ringde o fråga om jag ville jobba så då hoppade jag in o jobbade hela helgen. Blir att jobba kväll imorgon och på tors oxå, tufft för sambon som måste hinna hem innan 5 för att hämta barnen, i alla fall flickorna för deras dagis stänger 5.


Älskar verkligen mitt nya jobb =).


Idag hade vi möte på dagis angående joleene, de går framåt o jag älskar att se henne utvecklas. Hon äter dock som en häst o de märks inte på henne tyvärr, men jag är glad att hon har en sån stor aptit. Fick fin besök av två goda vänner till mej på eftermiddan. Drack kaffe o snackade om allt gjorde vi. de var mysigt de. Hämtade sedan Adrian från skolan o nu har dom precis fått i sej mellis. Min älskade sambo ska iväg på middag med jobbet nu på eftermiddan o är inte hemma förrän midnatt. Saknar honom redan gör jag =(. blir extra mycke mys med barnen o sen blire ensam tid när dom har somnat, ja de är ju heller aldrig fel.


Fan vad allting känns bra just nu.. jag säger bara 26maj. ja de är allt jag säger, ingen längtar mer än vad jag gör.. haha o jag vet att det är 9mån dit ;), haha neeee jag är inte gravid!!!!

ja nä nu ska jag leka lite med the kids.. ha de så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar