Summa sidvisningar

fredag 2 september 2011

Fredag/stor städning

Jaha då var de fredag igen då! O det är redan september oxå. huj hösten springer emot oss känner jag nu. Kallt på mornarna o iskallt på nätterna. tror vi behöver köpa ett tjockare täcke om vi ska sova med nå fönster öppet.   Idag är man ledig så då har man flickorna hemma, Adrian är i skolan han. Idag ska de tvättas o stor städas här hemma så man slipper de i helgen, för i helgen är det fullt hus här hemma o då kan de vara någolunda städat i alla fall eller.  På söndag ska Michelle på kalas hos hennes bästa vän i hela världen,  o jag ska till min kära vän Lisa o fira hennes 30års dag. Önskar att man kunde ha fixat en överraskningsmiddag åt henne, men får fixa de tills nästa helg.
Hoppas det ändå blir en bra helg


Nä här hemma ska de städas nu känner jag, för gör jag de inte nu så kommer jag aldrig göra det. skärpning på mej nu.

Ha en trevlig fredag hörni =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar