Summa sidvisningar

måndag 25 juli 2011

Nä nu får de fan vara nog!!!

Alltså, det finns dom människor i Mariefred som skämmer ut sej själva o jag skäms för dom. Jag skäms ibland att jag ens känner dessa människor, o ibland ångrar jag mej att jag ens lärde känna dessa människor, fy fan alltså!!

Tycker ni inte om mej så fine!! ni kan kasta ord i mitt nylle, snacka skit om mej o försöka trycka ner mej. Jag bryr mej inte!! jag tar inte åt mej av era jävla ord. o märker ni att de inte tar på mej så bete er som vuxna människor o lämna mej ifred då. Men nej de gör ni inte, nee ni sänker ribban ännu mer, sjunker längre en skiten under mina skor! de ni gör är att börja prata bakom ryggen på mej om mitt eget barn!!! Ni kliver så fruktansvärt över gränsen o börjar tissla o tassla om mitt lilla barn. Min älskade lilla bebis som inte har gjort någon på denna jord illa, mitt barn som inte alls förtjänar era ord, tisslande o inte alls förtjänar att bli dömd!! hur ni ens kan göra så mot en liten som fan inte ens kan försvara sej! vad fan är de för fel på er??? ni sitter där själva o är mammor till era egna barn, men ändå sjunker ni så lågt, herregud!!
O ännu värre är de när ni är så jävla omogna så ni går till era egna barn o tasslar om min dotter, hur jävla funtad får man vara?? mindre barn som kommer o ställer mej konstiga frågor för att deras mammor har sagt saker åt dom. jävla idioter är vad ni är!!!


Nu ska ni läsa jävligt noga på de jag skriver!!!

Vårat barn är INTE efterbliven, våran barn är inte sjuk, och vårat barn mår hur jävla bra som helst!!!!
Ni dömer henne utan att ens veta!! nej visst hon kan inte gå ännu, hon kan inte prata ännu.. men än så länge har inte läkarna kommit på vad de är för fel, så innan ens dom har kommit på de så ska fan inte ni döma henne, titta inte ner på henne, viska inte bakom våra ryggar när vi går förbi med våran dotter.  O skulle de vara så att vi får en diagnos på vad det är som gör att hon inte kan gå eller prata med ord, då ska ni ändå ge FAN i att prata bakom ryggen på oss, ge FAN i att tala om för era barn att de är något fel på MITT barn!!! Vi älskar henne så himla mycket o hon är lika mycket värd som dom andra barnen! vi anser än så länge inte att de är nå fel på henne okej. Hon förstår när man pratar med henne, till 80%, hon går längst möblerna, kan nästan äta själv med sked, o är så himla glad o lycklig liten tjej. Även fast hon är liten så är hon världens sötaste och jag är så glad att ha stöd från dom som verkligen förstår o som aldrig skulle döma ett litet barn. Det är sjukt!! att ni ens kan sova om nätterna, vetandes att ni har snackat SKIT om en liten liten flicka som inte ens kan stå upp o försvara sej själv!! fy vad ni borde skämmas!! arg blir jag på er så de är äckligt, o kom inte o be mej om ursäkt eller kom inte med förklaringar, för de kan ni köra rakt upp i era jävla äckliga arslen!!!!


tack för mej!!!


Din familj älskar dej kära Joleene Viola Isabel, du är våran älskade lilla ängel o vi kommer skydda dej mot allt ont




1 kommentar:

  1. Vad är det jag läser?? Blir helt chockad, hur är vissa funtade egentligen!! Fy va förbannad jag med hade blivit om någon snackade bakom vår och vår dotters rygg om vår dotter! Ta inte åt dig, vilket du skrev att du inte gör, jättebra tycker jag!! Såna små snorungar är inget att bry sig om, dom har väl ett sånt tråkigt liv att dom inte har annat för sig!

    SvaraRadera