Summa sidvisningar

tisdag 26 juli 2011

love my life

va? näää är de redan tisdag kväll? ja här går de då undan alltså!!

Igår var vi hemma eftersom Adrian inte mådde så bra på morgonen, men under resten av dagen mådde han toppen o de blev sommar förskolan för deras del idag =).
Klev upp 05.45 imorse samtidigt som min älskade. För första gången på bra länge så satte vi oss ner vid köksbordet medans de fortfarande var tyst o lugn hemma, tog oss en varsin kaffekopp o drack den tillsammans o små pratade lite, innan vi gjorde oss iordning. De var så mysigt o jag hoppas vi kan göra de fler gånger =).

Älskar att jobba, älskar mitt jobb, jag känner mej som en i gänget.. vi är ett sånt bra team o alla kommer överens med alla, t.om vaktmästarna kommer o pratar o skämtar med oss, kanon roligt säger jag bara!!
slutade relativt tidigt idag oxå  för en gång skull.. Jag gick faktist hem direkt efter jobbet o städade hela lägenheten så jag slapp göra de när barnen kom hem. Då får man i alla fall städa i lugn o ro, lite svårt att städa när man har en Joleene som lägger huvudet på dammsugaren o njuter av att den låter så hemskt.
Michelle ville inte gå hem o bråkade hela vägen, skrek o slog mej. Hon fick sitta på sitt rum en stund o lugna ner sej. Blev en tidig kväll för Joleene, hon var så himla trött så hon slocknade 17.45 o hon sover än. Hoppas bara hon sover hela natten ;)

diskmaskinen är igång, dom stora barnen läser en varsin bok o Joleene sover. Ronny är ute o fiskar o jag tänker hoppa in i en dusch o sen mysa ner mej i soffan o kolla på en bra film.. mm egen tid *me like*..

ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar