Summa sidvisningar

söndag 24 juli 2011

.....

Hejsan! inte haft så mycket att skriva om, därför har jag inte bloggat på länge. De enda man gör är att jobba o ta hand om familjen o lägenheten. Skulle ha varit i på leksandsommarland i fredags, men de åska, o regnade hela dagen så vi fick åka hem igen, mycke tråkigt. Åkte o badade istället inte lika roligt men.. O  joleene fick feber den dagen så de blev inte så väl lyckat. Vi åkte hem i lördags men fick stå å vänta på en ersättningsbuss i 2tim, stod i solen o värmen o väntade. Stackars joleene mådde inte så bra o grät från Gävle hela vägen hem till Mariefred alltså så grät hon i 6tim i sträck.. fy fan vilken jobbig resa, men väl hemma så fick hon välling o somnade utan problem.

Igår (söndag), hade vi en väldigt mysig familjedag. Vi åt frukost nere på stan och sen gick vi på riddardagarna o tittade runt, sen en härlig sommar promenad hem. mycket mysig tycker jag =).

skulle ha jobbat idag men jag hörde 2 barn som låg o gnällde o grät i sängarna, titta in hos dom, o där låg Adrian i sin säng o hade jätteont i magen o spydde ner sin säng, o under honom låg Michelle o grät o hade ont i magen.. hmm jag undrar jag vad dom har ätit :S, kan ju ha varit köttet igår, men då borde vi oxå bli dåliga.. Ja de slutade med att jag fick vara hemma idag då. Nu mår Adrian mycket bättre o Michelle är hungrig så jag hoppas de släpper nu.

ja de har väl hänt sen sist då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar